Strategické analýzy a nastavení procesů

Strategická situační analýza je velmi důležitou součástí tvorby strategie, jelikož umožňuje managementu firmy si uvědomit, jaká je současná situace, jaké má firma předpoklady úspěchu, na co by se měl management v současnosti i v budoucnu soustředit a kam by mělo jeho snažení v budoucnu směřovat.

Strategická analýza se zabývá rozborem vnitřní situace podniku a jeho okolí. Existují dva základní okruhy orientace strategické analýzy – analýza orientovaná na vnější okolí podniku a analýza vnitřních zdrojů a schopností podniku. Na základě těchto zmiňovaných analýz se tedy podnik rozhoduje, jakou strategii zvolí. Mělo by se vždy jednat o takovou strategii, která podniku zajistí soulad mezi ním samotným a okolními vlivy. Pro podnik by měla být víc než přínosná, což vyžaduje snahu podniku, aby se co nejvíce odlišil od konkurence.

Dle slov Jakubíkové je strategická situační analýza chápána jako: „komplexní přístup k zachycení podstatných faktorů ovlivňujících činnost firmy ve vzájemných souvislostech, jehož výsledky jsou podkladem pro tvorbu návrhů možných strategií chování firmy.”

analyzy simyco

Vážená paní inženýrko, po prvním kvartále mohu velice pozitivně hodnotit Vaši práci, co se týká strategie modrého oceánu. Přijměte prosím má slova: "Jste profesionálka, která ví, o čem hovoří." Všude Vás budu jen a jen doporučovat. Zhodnocení současného stavu jsem bral nejprve jako vyhozené finance, nyní vidím, že jako jediná jste věděla, proč toto děláte. Ostatní oslovení by rovnou nastavovali cenovou politiku, vy jste si však analyzovala prostředí vč. dalších bodů. Dovolím si neuvádět, aby Vám Vaše skvělé know-how vč. Vaší bohaté praxe nevzala konkurence.Děkujeme, u nás máte vždy dveře otevřeny. Michal Kovář

Napište nám

Vaše jméno:
Email:
Telefon:
Komentáře a otázky:
Pro odeslání formuláře je nutné mít zapnutý JavaScript.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Working...