Metoda Benchmarkingu (BM)

Dovolím si souhlasit s tvrzením Jakubíkové, která tvrdí, že:

„Benchmarking slouží jako systém včasného varování, který orientuje pozornost manažerů na objektivní nutnost změn.“

Benchmarking se řadí mezi nástroje strategického řízení v oblasti managementu kvality a jakosti, který umožňuje zlepšování, ale některými odborníky a v některé literatuře je charakterizován jako model strategického řízení, stejně jako model řízení managementu kvality a jakosti v organizaci, nebo v rámci státní instituce, či řízení regionu.

Výhody metody benchmarkingu lze vymezit následovně:

 

  • yes přispívá k zahájení procesu zlepšování kvality a jakosti v organizaci firmy
  • yes vyjasňuje a zprůhledňuje klíčové procesy
  • yes umožňuje odhalit činnosti a procesy, které potřebují zdokonalit/zlepšit
  • yes nalézá nejlepší praktiky a hybné síly pro dosažení vynikající výkonnosti procesu
  • yes urychluje proces změny a úsporu nákladů
  • yes umožňuje porozumění výkonnosti na úrovni světové třídy
  • yes zvyšuje spokojenost zákazníků
  • yes přispívá ke zlepšení konkurenceschopnosti a konkurenční pozice organizace

 

Nečekejte, až hrozby nastanou. 

Předcházejte jim a vždy mějte připraveny strategické kroky a nápravná opatření dříve.

Napište nám

Vaše jméno:
Email:
Telefon:
Komentáře a otázky:
Pro odeslání formuláře je nutné mít zapnutý JavaScript.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Working...