Komunikace

Odhalte překážky bránící účinné interní komunikaci a využijte fungující interní komunikaci jako základ pro celkové zvýšení efektivity práce. 

 

S čím Vám dokážeme pomoci?

Jaké vlivy působí na spotřební chování zákazníka?

Externí komunikace a co klient/návštěvník očekává
olena-sergienko-DmeZC9riGkk-unsplashZákladní složky interní komunikace
Role managementu v interní komunikaci
Vlivy komunikace na výkonnost a prosperitu firmy

  • Komunikační standardy 
  • Důsledky neefektivní komunikace
  • Komunikační kanály, formy a prostředky v rámci interní komunikace

Strategie interní komunikace

Správné nastavení

  •  „tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
  • měření efektivity interní komunikace

Komunikace v každodenní práci

Verbální komunikace – interní komunikace mezi středisky

Komunikace v týmu

Vliv komunikace na výkonnost a prosperitu firmy

Zvýšení efektivity interní komunikace nejen mezi obsluhujícím personálem
Prvky efektivní komunikace
Důsledky neefektivní komunikace

Mezilidské vztahy na pracovišti

Komunikace v každodenní práci

Verbální komunikace – interní komunikace mezi středisky

  • Porozumění
  • Naslouchání 
  • A další úrovně naslouchání
  • Praktické modelové situace a ukázky

Vyjadřování vlastního názoru

  • Příprava vlastního projevu

Správné kladení otázek
Upselling jako nezbytný nástroj

  • Schopnost vyjadřovat se stručně, jasně, konkrétně
  • Crosselling
  • Sebereflexe

Fáze úspěšné komunikace

Kontrakt – kontakt – debriefing
Modelové situace a praktická cvičení

Neverbální komunikace

  • Upselling jako nezbytný nástroj aneb jak prodat nenásilnou formou, pouze se naučit správně klást otázky
  • Interakce ticha – kdy ji použít?
  • Body languages aneb co nám řeč těla prozradí

Komunikační kompetence manažera

Otázky, které Vám pomohou v komunikaci se zaměstnanci, kolegy či zákazníkem aneb otázky, se kterými se Vám podaří dostat pod kůži – s elegancí, bez emocí, s přehledem a nadhledem  

Naučte se správně komunikovat a využívat komunikační techniky. Ovládat a číst řeč těla a zvládat složité komunikační situace.

Napište nám

Vaše jméno:
Email:
Telefon:
Komentáře a otázky:
Pro odeslání formuláře je nutné mít zapnutý JavaScript.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Working...